Nie ma wątpliwości, że marketing mobilny jest przyszłością, 2015 rok okazał się dla urządzeń mobilnych przełomowy. Zarówno sfera technologiczna jak i same marki urządzeń nieustannie się rozwijają, a co przyniesie nam rok 2016?
Reklama natywna przyszłością e-marketingu?
W świecie, gdzie ogrom kampanii marketingowych przeprowadzanych jest online, reklama natywna jest wyborem, obok którego żaden przedsiębiorca nie może przejść obojętnie. Zobacz dlaczego.
Reklama natywna w ostatni latach ogromnie zyskuje na popularności dzięki unikalnemu charakterowi przekazu. Ten rodzaj reklamy stanowi integralną część treści medialnej, która zostaje osadzona w pokrewnym artykule lub poście. Tylko jakie to przynosi korzyści?
Milenialsi a inwestycje. Czym kieruje się pokolenie Milenium?
Milenialsi ostrożnie inwestują swoje pieniądze.
Według badania przeprowadzonego przez firmę UBS pokolenie Milenium charakteryzuje się “podobnymi konserwatywnymi tendencjami tolerancji ryzyka jak pokolenie II Wojny Światowej” – 52% ich aktywów stanowi gotówka. Nawet starszy segment tego pokolenia posiadający co najmniej $100.000 w aktywach przechowuje 42% w gotówce. Jak pokolenie Milenium decyduje o swoich inwestycjach? Read more
Milenialsi w pracy – pięć zaskakujących statystyk
1. Częsta zmiana pracy to bardziej powszechna tendencja.
Według badania przeprowadzonego niedawno przez amerykański urząd statystyczny pokolenie Baby Boomers (Pokolenie X) podobnie do Milenialsów zmienia pracę średnio 11,7 razy między 18 a 48 rokiem życia. W większości te zmiany przypadają na okres ich młodości – od 18 do 24 roku życia.